The eClass platform requires JavaScript to be viewed properly.
Please turn it on and refresh.
$langMenu
Είσοδος
Αρχική Σελίδα
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ- MARKETING ( Θ )
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ- MARKETING ( Θ )
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΑΓΙΟΣ
×
Βιβλιογραφική αναφορά μαθήματος
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΑΓΙΟΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ- MARKETING ( Θ ).
Ανακτήθηκε την Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2024 από http://eclass.ieksind.mysch.gr/courses/ESTETH135/
Περιγραφή
.
.
.
.
- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -
Κωδικός:
ESTETH135
Σχολή - Τμήμα:
ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΕΚ ΣΙΝΔΟΥ » ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΜΑΚΙΓΙΑΖ Β ΕΞΑΜΗΝΟ
Θεματικές Ενότητες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ - ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΧΩΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΙ ΧΩΡΟΙ ΧΩΡΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ-ΑΝΑΜΟΝΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΧΩΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ-ΣΩΜΑΤΟΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΧΩΡΩΝ - ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΟΔΕΥΣΕΙΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
ΓΕΝΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ- ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΠΙΠΛΩΝ -ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ-ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΤΟΜΙΚΑ ΕΙΔΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ-ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ-ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ-ΠΥΡΚΑΓΙΑ -ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ - ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ-ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ-ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ-ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ
ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ-ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΚΟΣΤΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΠΩΛΣΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
Ημερολόγιο
Προηγούμενος Μήνας
Επόμενος Μήνας
Ανακοινώσεις
- Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -
Αναζήτηση
Αναζήτηση
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Έγγραφα
Ημερολόγιο
Πληροφορίες
Σύνδεσμοι