ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ Ι (3DS MAX) (E)

ΠΕΡΠΕΡΗΣ Φ.

Περιγραφή

Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση του καταρτιζόμενου με τον τρόπο κατασκευής τρισδιάστατων μοντέλων,
τις βασικές τεχνικές φωτισμού, τις κάμερες και την κίνηση καθώς και το texturing και τη διαδικασία του rendering
μέσα από σχετικά λογισμικά (3
dsMax/Blender)

Κωδικός: WEBd131
Σχολή - Τμήμα: ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΕΚ ΣΙΝΔΟΥ » ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - Δ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2023Α

Θεματικές Ενότητες

Εγκατάσταση εφαρμογής (Blender portable) γνωριμία με την εφαρμογή, τα βασικά μενού, τα shortcuts, τις βασικές λειτουργίες. (επισυναπτόμενο έγγραφο: "Ορισμοί και χρήσιμα εργαλεία στο περιβάλλον Blender.pdf")

Σ' αυτή την ενότητα γίνεται μια εισαγωγή στο λογισμικό 3ds Max της Autodesk και στο εργαλείο ανοιχτού κώδικα Blender. Μέσα από βήμα-προς-βήμα ασκήσεις παρουσιάζεται ο τρόπος λειτουργίας των εργαλείων και εξηγούνται κάποιες από τις βασικές τους δυνατότητες. (Συνοδευτικό αρχείο 10.Γραφικά3Δ & Σχεδιοκίνηση με 3dsMax&Blender_αντίγραφο.pdf) 

Στην ενότητα αυτή μέσω της πρώτης άσκησης θα μάθετε πώς να δημιουργήσετε ένα ζεύγος ζαριώνχ ρησιμοποιώντας το λογισμικό Blender, κάνοντας επεξεργασία ακμών, εφαρμογή ιδιοτήτων υλικού και χρησιμοποιώντας λογικούς τελεστές. (Συνοδευτικό αρχείο "Δημιουργώντας 3D μοντέλα από ακμές με χρήση λογικών τελεστών.pdf“).

Σχεδιοκίνηση (animation) είναι η  ταχεία εναλλαγή εικόνων -σχεδίων ώστε να δίνεται η αίσθηση πραγματοποίησης συμβάντων σε πραγματικό χρόνο. Μέσω του animation προστίθεται το στοιχείο της κίνησης σε μια εικόνα, δημιουργώντας μια ψευδαίσθηση που οφείλεται στη φυσιολογία του ανθρώπινου ματιού (μετείκασμα). Μια παράσταση που βλέπουμε παραμένει στον αμφιβληστροειδή χιτώνα για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Έτσι, μια σειρά εικόνων οι οποίες ανανεώνονται διαδοχικά με μεγάλη ταχύτητα, φαίνονται να αναμιγνύονται η μία με την άλλη δημιουργώντας  την εντύπωση της κίνησης. Η ιδιομορφία αυτή αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία, όχι μόνο του animation, αλλά και του κινηματογράφου, video.
 

Στην ενότητα αυτή θα βρείτε στα παρακάτω αρχεια:

-Βασικές πληροφορίες animation

-μια εργαστηριακή άσκηση με animation χαρακτήρα για εξάσκηση

-βοηθητικά αρχεία για την άσκηση

 

Στην ενότητα αυτή θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τα σχέδια πιο αληθοφανή, προσδίδοντας χαρακτηριστικά υλικών από τον πραγματικό κόσμο, ρυθμίζοντας κατάλληλα την καρτέλα επιλογών Material. 

Συνοδευτικά αρχεία:

-Δημιουργώντας γραφικά στο περιβάλλον Blender.

-Βοηθητικό αρχείο άσκησης δημιουργίας γραφικών με χαρακτηριστικά υλικών

Στην ενότητα αυτή θα απαντήσουμε και θα κάνουμε πρακτική εξάσκηση στην εφαρμογή δημουργίας 3D γραφικών Blender των θεμάτων πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ της ειδικότητας ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ που αφορούν το τρέχον μάθημα .

 

Συνοδευτικό αρχείο: Ερωτήσεις πιστοποίησης.doc

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -